9.NEPŘEJÍDEJTE SE

Když se nebudete přejídat máte velkou šanci, že budete déle žít o dost velký kus.

Tělo spotřebuje obrovské množství energie na trávení a ukládání z těla nevyloučených toxinů získaných z jídla. Čím víc jíte, tím je větší pravděpodobnost, že do těla dostanete i věci, které tělo nestihne kvalitně strávit (potrava např. i kvasí), nebo sníte i větší podíl škodlivých látek obsažených v jídle (z různých důvodů).

Vaše orgány musí tvrdě pracovat, více než když jíte tak akorát (max 2x až 3x denně). Proto rychleji stárnou, opotřebovávají se. Bez potravy většinou nemůžeme být, ale nadbytek také zabíjí. Je potřeba jíst, když má člověk skutečný ne podmíněný hlad vyvolaný různými situacemi a obrazy (např. je čas oběda tak musím jíst, protože to tak dělám léta, vidím v reklamě jídlo…). I v případě hladu bez újmy na zdraví můžete porci snížit na polovinu. Důležité je jíst pomalu, aby tělo lépe trávilo a mělo čas Vám oznámit, že už má dost. Navíc si jídlo vychutnejte, budete spokojenější se svým životem.

Získáte zdravější tělo, které má energii a čas na opravy problémů. Dalo to spoustu práce vydělat si na jídlo, připravit ho a je moc dobré, tak ho do sebe neházejte bez zájmu, nebo u televize, nebo s časopisy u stolu. Už jsme si i říkali co potom s jídlem sníte a je to škoda, vždyť jídlo je tak dobré. 🙂

Ještě řeknu něco, s čím mnozí nebudou souhlasit. Nejezte často. Tělo tráví potravu asi tak 3 hodiny (záleží na druhu potravy – může trávit i déle) a není vhodné do již částečně natrávené potravy přidávat další nenatrávenou. Také nejsme zvyklí jíst často jedlo se ještě nedávno max2x denně a to po celá staletí, to je jen móda dnešní doby a potravinářský průmysl si mne ruce. Žaludek a slinivka pak mají v trávení chaos a nemohou potravu správně zužitkovat a dochází ke kvašení, překyselování organizmu a vzniku toxinů…

Jezte z požitkem a úctou k jídlu, je to i úcta k Vám, vždyť kdo Vám ho připravil? Kdo na něj vydělal? Važte si toho Vašeho člověka, který si dal práci s tím, abyste mohli jíst.

Vždy jezte dobře, málo často a s chutí .

Příspěvek byl publikován v rubrice Moje 10+1. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

1 komentář: 9.NEPŘEJÍDEJTE SE

  1. Pingback: Samouzdravovací novinky – duben 2017 | Samouzdravení

Napsat komentář